
أمي ..
مَهما قُلت وعنِّك كتّبت
زِيّك إنتِ يا أمّي مفّيش
يلّي ملّيتي روحي محبّة
عَطف حنّانِك هنّالي العيش
أمّي يا سِت الحَبايب
ملاك مَعايا ومُش غايب
دَنتي ليّا نور عيّنيّه
هَوّا وميّه ورَغّيف عيش
بيدارو
5.5.2010
كتبت هذه الكلمات كتواصل مع شاعر الزجل المصري
أخي وصديقي الحبيب عبد الوهاب موسى : بيرم المصري
